For the record

Var det någon som såg Britney Spears dokumentären "For the record"? Jag missade den! Hörde att den var jättebra så jag ska se om den kanske går att ladda ner :)

Har ni sett omslaget till tidningen Glamours januarinummer förresten? Helt underbart!



Är hon inte jättesöt?

Och alla ni som gillar låten Rehab med Rihanna, håll utkik efter videon till låten när den kommer ut! Det ryktas om att hon och killen som är med i videon har en liten romans..

Det hettar till mellan Rihanna och Justin Timberlake!

Ser ni vem det är? ;)

Haha jag frågade min älskling om han visste vem det var, vet ni vad han svarade? Robbie Williams.. Haha!

Kommentarer
Postat av: julia

Tycker de ser ut som Justin:P

2008-12-19 @ 22:54:31
Postat av: Kayla

Det är Justin Timberlake som är med ;)

2008-12-20 @ 20:40:25
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0