Frågor och svar


Nu har jag suttit ett tag och svarat på era frågor! Men jag tänkte låta frågestunden fortsätta för er som kanske fortfarande inte har frågat något. Så fortsätt att fråga på så svarar jag på dom frågorna senare idag eller imorgon när jag vaknar! Jag vill att ni ska få en klar bild av mig. Men här kommer svaren, några är vanliga, vissa är lite pinsamma och andra är ganska jobbiga.. here we go!

Berätta något om dig vi inte vet, någon dold talang eller nått kanske?
Jag rapar som en man haha! Och min största fobi är frukt skrutt.


Vad är dina framtids planer?

Jag vet inte riktigt, ena dagen vill jag bli polis andra dagen vill jag jobba med data, så jag har faktist ingen aning ännu! Lite frustrerande


Vilket gymnasie/linje går du?

Jag går sam/sam i Walthers Gymnasium Nacka! Går i 1an, skulle egentligen gått 2an.


Hej, hur gamla är ni och hur länge har ni varit tillsammans? Ni är söta tillsammans.

Jag är 17 (91:a) och Marcus är 18 (90:a). Vi har varit tillsammans i 6 månader


Tror du att ni kommer vara tillsammans föralltid?

Ja det tror jag! :) Eller rättare sagt, jag vet att vi kommer det!


Vad tycker du o de stora bloggarna blondinbella, kenza och kissie.
Jag tycker att Bella är en väldigt stark person som alltid vågar stå för vad hon tycker och tänker. Jag gillar henne även fast jag kanske inte alltid håller med om vad hon tycker. Men jag läser iallfall hennes blogg dagligen!
Kenza tycker jag verkar vara en urgullig tjej, jag gillar hennes stormiga liv och varje dag för henne är ett äventyr. Jag skulle mer än gärna vilja ha hennes garderob haha!
Kisse tycker jag är väldigt provocerande, varje gång jag klickar in på hennes blogg blir jag bara arg och därför har jag slutat läsa den.
Men som sagt känner jag ingen av dom här 3 tjejerna så, det här är bara vad jag tycker!

Vill du gifta dig och ha barn i framtiden?
Ja det vill jag vekligen! Jag vill ha ett fint bröllop med min älskling, kanske ute på skärgården eller liknande! Jag vill ha minst 3 barn!


Du och din pojke verkar ha de så bra tsm. Några speciella knep?
Vi ser till att göra mycket saker! Bowla, bio, gå på långa promenader, bada i jacuzzin med levande ljus, mysa ute på landet. Det är viktigt att variera! I februari ska vi förhoppningsvis åka skidor också!  Vi säger också hur mycket vi älskar varann varje dag!


Du bodde i skarpnäck tidigare va? Varför flyttade du?
Ja , jag bodde i skarpnäck för ca 3½ år sedan. Vi flyttade för att vi behövde ett större hus och för att mina föräldrar inte trivdes så bra i där.


Hej vilket land kommer du och din pojkvän ifrån och vilka språk kan du, resp han.
Min pappa kommer från Uruguay och min mamma är svensk, så jag kan prata spanska, engelska och svenska! Jag föddes i Sverige men flyttade till Uruguay när jag var några månader gammal. Kom tillbaka till Sverige när jag var ungefär 3. Min pojkvän är hel svensk.


Svara på dem vanliga frågorna, som ålder favo färg, rätt, vad du tycker om inte tycker om osv.

Jag älskar alla färger! Men jag har en svaghet för starka färger som orange, gult och korall! Endå har jag en tendens att nästan bara klä mig i svart, vitt och grått.

Jag älskar McDonalds mat och äter det flera gånger i veckan (jag vet att det är onyttigt och farligt att äta för ofta.) Om vi inte snackar snabbmat så älskar biffstroganoff och mammas renskavsgryta!

Jag hatar banan, klarar inte ens av att vara i närheten ifall någon äter det.

Vilka är dina favoritbloggar?
Jag läser mina närmaste vänners bloggar. Sen följer jag Blondinbella, Kenza och Natacha Peyres!


Har du några nyårslöften?
Jag ska satsa stenhårt på skolan och börja träna igen.  Men det är egentligen inget nyårslöfte, utan bara mål jag har satt upp.

Hur ska du fira nyårsafton?
Jag ska hem till Marcus storebror och käka middag och ha kul där!

Vad är det du ångrar mest i ditt liv att du gjort?
Kan du tänka dig att skönhets operera dig? Om ja, vad?
Man ska inte sitta och älta gamla saker man har gjort och ångrar, man mår bara sämre av det. Man kan inte på något sätt få det ogjort, däremot kan man förtränga det! Sen finns det ju saker man har gjort som inte kan försvinna! Som en tatuering som jag har på armen, jag ångrar den varje dag och har bara haft den ett år. Håller på att spara ihop pengar så att jag kan ta bort den. Dumt gjort av mig, jag vet. Men för ett år sedan hade jag en annan livsstil och tänkte mig inte för så mycket. Ett tips till er alla innan ni gör tatueringar, tänk riktigt noga innan, gör inte samma misstag som jag!

Jag har alltid velat göra en bröstförstoring, men efter att jag ångrat min tatuering har jag bestämt mig för att jag inte vill hålla på och mixtra med min kropp. Jag ska låta den vara! Jag har länge haft komplex över mina små bröst, men min pojkvän har övertalat mig att jag är fin som jag är!

Hur lång är du?
Hur mycket väger du?
Jag är 174 cm lång och väger 57 kg!

Hoppas ni fick en klarare bild av mig och fortsätt ställ flera frågor. Och så att ni vet, i den här bloggen dömer vi ingen :) Så har ni något elakt att skriva om det jag har berättat om mig själv så kommer jag bli riktigt arg! Kram på alla snälla :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

gott nytt år :)

2008-12-31 @ 13:45:54
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Anonym

Hur ser dintatuering ut?

har du fler än en?=)

2008-12-31 @ 14:14:39
Postat av: Erik Blomqvist

Gott nytt år (a)

2008-12-31 @ 14:58:24
URL: http://ompontii.blogg.se/
Postat av: Bettan

Gott Nytt År



Rösta på oss till veckans blogg



Kram Bettan & Emma

2008-12-31 @ 15:03:24
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa bild på sin tatuering om du inte har något emot det såklart! :)

2008-12-31 @ 16:59:17
Postat av: stefanweei.blogg.se

Läs mitt nya inlägg "leopardmönster".



Någon tjej som håller med? :)

2008-12-31 @ 17:45:08
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: ia

Kan vi inte få se en bild på din´tato?

varför ångarar du den, varför gjorde du den?



/ krams

2009-01-01 @ 21:47:06
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Intressanta saker faktiskt, kul att veta :)

2009-01-01 @ 22:56:07
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: ida

hur ser din tatuering ut? :)

gott nytt år, och jätte fin blogg föresten!

2009-01-02 @ 00:09:30
URL: http://manninenpalm.blogg.se/
Postat av: Aydan

Vad är adressen till "kissie"s blogg? (:

ska försöka lista ut vad som gör dig så arg

2009-01-02 @ 12:21:55
URL: http://kurban.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Ville önska en God Fortsättning 2009!

2009-01-02 @ 16:31:03
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0