God morgon!

God morgon! Ska till skolan om någon timme har bara skola mellan 9-10 idag, skönt :) Sen får jag se vad jag och min älskling hittar på. Blir nog lite mys och så ska vi fixa lite mer i rummet som snart är klart! Fattas bara att köpa en byrå efter det. När allt är klart lovar jag att ta bilder och visa hur fint det blivit!

Slutar ni också skolan imorgon? Håll med om att det ska bli så skönt att säga "vi ses nästa år" till alla lärare? Haha. Tänk att det bara är 6 dagar kvar till jul nu, hoppas att snön kommer någon gång bara!

Jag måste börja ta med mig kameran ut mer och fota. Vill ta massa fina bilder på mig och min älskling, men det är svårt för min kamera är inte speciellt bra.. Vill verkligen ha en systemkamera! Eftersom jag tycker om photoshop väldigt mycket skulle det vara roligare att göra om fina bilder med bättre kvalité.

Här är en bild på mig och Marcus i somras, vad tycker ni? Kanske lite för somrig för studen :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

den här bloggen är skön!

2008-12-18 @ 08:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0