Lördag

Somnade inte förrän 6 imorse så vaknade för bara en timme sen, usch jag hatar att sova bort hela dagen! Nu ligger iallafall min älskling brevid mig och spelar xbox haha. Han är helt inne i nått bilspel och jag hör honom säga hela tiden "Kolla älskling sån här ska jag köra nästa år" Haha han är så glad att han ska få tävla i Porsche carrera cup, är väligt glad för min älsklings skull :D

 

Berättade ju förut att jag och min älskling var så otåliga att vi inte kunda vänta med att öppna julklapparna haha. Iallfall jag lovade att visa julklapparna för er så nu har jag tagit kort på det mesta :)



Mina fina Juicy Couture dress i färgen Bubbelgum Pink som jag fick av min älskling! Köpt på Nelly.com för 2198 kr, fast den är helt slut nu :(



Ljustorkosa Nikeskor :) Köpta på barkaby outlet för bara 350 kr



Parfymen Calvin Klein Euphoria, älskar den! Älskling beställde den på Parfym.se Vet inte priset men ni kan ju kolla själva om ni vill veta :)



Haha en usb-julgran som är inkopplad i datan. Den skiftar i olika färger :) Jättemysig. Köpt på Coolstuff.se Dom har massvis med sjuka och roliga saker där ni måste kolla!



Ni har hört talas om värmekuddar som man sätter in i micron va? Haha det här är värmetofflor som man värmer i micron :D Dom är jättesköna men hela tyngden ligger på underdelen av tofflan så det är rätt tungt att gå i dom :P Också köpta på Coolstuff.se

 

Och här är min nya mobil! Haha skoja, det här är en av mina favoriter :D Haha det här är en bluetooth telefon, istället för en liten trådlös snäcka i örat är den som en liten telefon. kopplad till min vanliga mobil såklart. Jätterolig faktist, ni ska bara veta vilka blickar jag får när jag pratar i den haha :) Också köpt på Coolstuff.se

Det var några av dom julklapparna jag fick av min älskling. Tänkte också visa två snygga t-shirtar jag gav till min baby.

 

Båda tröjorna är köpta i nya Nacka Forum, första tröjan kommer ifrån T12 och andra tröjan kommer ifrån !Solid

Skriver snart igen :)
Pusss


Kommentarer
Postat av: E

Wei! Jag har också en Juicy Couture-dress i färgen Bubbelgum Pink. Tahaa! (:

2008-12-13 @ 18:41:31
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0