Min beställning på Ellos.se

Lovade att visa er vad jag fyndat på Ellos rea! Är supernöjd :)



Den här klänningen är riktigt fin! Kollar ni lite längre ner på inlägget "Det lilla lila" Ser ni en lila klänning där, det är samma fast jag beställde svart :) Den är mycket finare i verkligheten, fast min kamera är inte så bra..



Helt vanlig gråblå, jätteskön!



Ett riktigt fynd! För bara 49 kr har jag nu världens sötaste klänning



Vanlig kofta till halva priset!

In på Ellos och beställ nu, dom har riktigt fina saker och upp till 70% rabatt! När jag beställde klickade jag på "Express" och då får man kläderna garanterat efter 2 dagar för bara 20 kr extra, så det är inte försent att få kläderna innan jul :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Enkelt och snyggt =)

2008-12-19 @ 23:15:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Disa

jättesnygga saker :D

2008-12-20 @ 22:27:32
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0