Shopping

Godmorgon! Var uppe redan vid 7 idag, riktigt skönt. Ska snart dra till Nacka forum, vi ska vara där vid 10 när dom öppnar och hoppas på att det inte är lika mycket folk som igår! Vad ska ni hitta på idag? Jag är inställd på mycket shopping :D Ska se om jag hittar några mysiga uggs immiterade skor eftersom mina andra är för slitna just nu, sen någon fin vardagsklänning och kanske en klänning till nyår :) Sen måste jag byta locktången jag fick eftersom den var sönder.

Älsklingen sitter och spelar xbox och vet ni vad jag ska göra under tiden..



A girls best friend! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg!

Spana gärna in min!

2008-12-27 @ 21:22:28
URL: http://miabackman.blogg.se/
Postat av: elin kalmerlind

Sminktipset i fredagstidningen är superlätt att fixa till sig och dessutom jätte snyggt! Själv så använde jag en grå skuggning. Kram

2008-12-27 @ 22:08:20
URL: http://kaalmerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0