Hemma från jobbet

Hann inte blogga igen innan jag åkte och jobbade som jag sa, förlåt! Jag blev jättestressad och fick rusa hemifrån. Nu är jag iallafall hemma :) Jag hade en himla tur, min älskling kom och hämtade mig. Skulle inte orka ta bussen är helt slut! Men med 9 timmars jobb i stor rusch så är det inte så konstigt.

Hoppas ni har haft en mysig lördagskväll och tack för alla fina kommentarer, ni är helt underbara! Får mer lust att blogga ännu mer när jag får så positiv feedback :)

Tänkte ta med kameran till jobbet men jag glömde den, typiskt. Tar massa bilder imorgon, när vi ska julpynta hemma och kanske baka! Vad ska ni göra imorgon? Det är ju faktist redan fjärde advent!



Några små söta bilder på min älskling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiit han va ju nästan lik han i step up ju :D

Fin blogg :)

2008-12-27 @ 21:33:21
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0