Hej hoppp

Har inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp med både skolan och att fixa mitt nya rum! I söndags var jag, älskling och några och körde gokart. Jag var riktigt bra, min bästa tid var 29 sek och älsklingens bästa tid är 26 sek (tänk på att han har tävlat i gokart i flera år och har vunnit flera tävlingar i Sverige) Så jag blev jätteglad :D Ja va bättre än nästan alla killar, wiiie

 

Sitter nu och kollar igenom massa bilder från i somras när jag och älsklingen var i göteborg. Vi hade såå mysigt och vi har bästämt att vi nog ska tillbaka dit nästa sommar!

  

Eftersom älsklingen är så otålig har jag resan fått alla mina julklappar haha. Blev jätteglad! Fick en Juicy Couture dress, den är helt underbart skön. Sen fick jag en parfym jag har önskat mig jättelänge :D Calvin Klein Euphoria, den doftar himmel haha. Sen fick jag ett par skit snygga turkosa nike skor och massa mys belysning och värmetofflor! Älsklingen vet exakt hur han ska göra mig glad :) Tänkte ta kort på allt lite senare och visa ifall ni kanske vill se hihi

Julafton om 12 dagar! Då kommer mina kusiner från Barcelona hit :D Ska bli så kul

Den 19:de firar jag och baby 6 månader också! Hihi vi ska köpa halsband med varandras namn på! Älskar min älskling såååå himla mycket!
Pussss

Kommentarer
Postat av: kim

Hejsan, Läste igenom din blogg när jag såg att den ploppat upp på listan ;P Jätte fin blogg :) Såg att din kille har vart svenska mästare i gokart. När körde han gokart då? Min brorsa har kört gokart i massa år så kanske att dom kört mot varandra ? :) Man brukar iaf veta vilka varandra är om man ligger på topp :)

2008-12-27 @ 13:49:14
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0