Yves Rocher




Det är rea överallt! Rea är det bästa jag vet, håller ni inte med? :) Var inne på Yves Rocher nyss och där har dom rea upp till 50%! Blir helt galen. Gjorde en beställning där för inte så längesen och för 200 kr fick jag hur mycket saker som helst! Jag har bådee fuktkrämen och läppbalsamet som är med på bilden. Fuktkrämen är av serien Pure Camomille och doftar himmel! Om ni gör en beställning därifrån, beställ den också ni kommer inte ångra er, har bodylotion från den serien också :)

Det är kul också att man får massa testprodukter och saker på köpet. Håll med om att få hem ett paket med massa produkter och smink i olika storlekar är helt underbart? Som man sen placerar på hyllan så att det ser riktigt "tjejigt" ut haha. Jag älskar det iallfall :) Ska nog göra en till beställning snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0