Första inlägget

Idag har jag och min älskling tagit det lungt. Vi sov till rätt sent, och efter ett tag så somnade vi igen framför brasan. Första skoldagen efter lovet imorgon och vi har fortfarande inte vänt tillbaka på dygnet. Nu kommer vi inte kunna sova på hela natten, vi lär oss aldrig.



Igår var vi på en Halloweenfest - i 20 minuter. Att fixa sig tog mycket längre tid än tiden vi var där, haha. Men donken räddade våran kväll som vanligt. Vi åkte runt i bilden utklädda, älsklingen var utklädd till Jokern i Batman, jag vet inte riktigt vad jag var..

Just nu sitter jag och grubblar om vad jag ska ge min älskling i julklapp.. Om jag bara kunde jag ge honom en Lamborghini Reventon

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0