Thank god it's friday

Idag hade jag bara gym i skolan i en timme, mellan klockan 10-11, skönt! Har bara varit hemma efter det och väntat på älsklingen och nu tar vi det lungt och myser lite. Väntar på att maten ska bli klar och efter det ska vi åka och bowla, som vanligt.. haha. Men det är kul!

Känner mig lite halvtrött, kommer nog somna tidigt idag, precis som jag gjort alla andra dagar denhär veckan. Älsklingen kommer nog inte tycka det är jobbigt, han har precis köpt nya wow som han kan syselsätta sig med.

Bu för vädret idag! Hatar när regnet piskar i ansiktet samtidigt som kylar smyger sig in mellan kläderna. Usschh

Nu ska jag se vad det blir för mat, hoppas på något smaskigt, det är ju trotsallt fredag!



Pusss


Kommentarer
Postat av: Tina

Bor du i Älta? Känner igen husen etc. :)

2008-12-28 @ 17:04:03
URL: http://hogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0