Hemma idag

Sitter hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem från skolan. Jag har varit hemma både idag och igår, är lite halvkrasslig men jag känner att det börjar gå över. Pluggade lite igår, men jag orkar inte plugga idag. Men jag ställde mig faktist och gjorde chokladbollar nyss, hoppas min baby tycker om dom för han brukar vara ganska kräsen!

Idag ska jag kanske åka och köpa en Boomerang jacka! Jag vill egentligen ha med päls men dom har slutat att sälja dom i butikerna och det verkar nästan omöjligt att få tag på.. så jag får nöja mig utan. Kanske kan jag låta en päls skräddarsys på, om det inte är för dyrt.

I söndags var det ju farsdag. Älskling tvättade båda bilarna för att vara snäll och jag hjälpte till lite. Fast jag lekte mest med Benne! Senare åkte jag hem och käkade med hela familjenoch hjälpte min pappa med lite pappersarbete.

  

Älskling tvättar bilen & Söta Benne!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0