Famebloggers!

Det finns många som har skivit att jag inte bloggat så ofta som förut, men skolan kommer igång imorn och därför har resten av vardagen också satt fart! Jag och Marcus håller på med en affärsidé och vi är ett bra team eftersom jag kan design, vi båda kan photoshop och min älskling har alla sina idéer som han vill göra något av. Men som sagt allt går inte över en dag, så jag kan inte säga något förrän det är aktuellt och förrän det börjar gå framåt!

Hoppas ni har njutit av erat lov, det har jag verkligen gjort. Skönt att skolan kommer igång nu igen och mysigt att träffa alla tjejerna i klassen! :) Allt är så mycket roligare i skolan när man är en skön grupp som trivs tillsammans, det gör allt jobb mycket enklare, håller ni inte med?

Tänkte tipsa er om en ritikgt bra sak! När ni kommer in på min blogg märker ni kanske att jag har en reklambanner längst upp från Fame Bloggers. Fame Bloggers fungerar precis som Bloggtoppen eller Bloggportalen. Du blir medlem för att andra ska hitta din blogg, och beroende på hur många besökare du har så åker du upp och ner på listan. Skilladen här är att du vinner pengar på antalet besökare! Fame Bloggers har varje vecka en pott med pengar, för tillfället nu ca 2000 kr/ veckan. Du kanske har 4000 besökare när veckan är slut, som omger 20% av alla besökare sammanlagt av vad alla bloggare på hemsidan har haft, då får du 20% av dom 2000 kr! Det enda du gör för Fame Bloggers är att du lägger in en av deras banners på din blogg. Det är skitbra, jag har redan vunnit en massa pengar som snart kommer in på mitt konto. Snacka om lättförtjänta pengar va? :)



Så registrera din blogg nu så får du lätt lite extrapengar i fickan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt bra hemsida :)

2009-01-07 @ 13:30:23
Postat av: Wickan Ahlin

Tack för tipset =)

2009-01-07 @ 18:30:23
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0