Godnatt!

Är helt slut! Första skoldagen idag och jag sov bara 4 timmar inatt. Efter skolan var jag förbi min brorsas lägenhet och färgade Jennifers (hans flickvän) hår, passade på att mysa lite med nova också. Badade nyss med älsklingen, det var jättemysigt med ljus och allt :) Ligger i sängen nu och kollar på tv med min älskling. Kommer somna snart, tycker det är riktigt skönt att somna tidigt. Jag såg fram emot skolan med fick lite ångest när våran mentor sa på första lektionen att vi redan har prov nästa vecka.. Aja hoppas eran första skoldag var bättre iallfall :)

Såhär sitter min älskling och gör mot mig just nu, visst blir man rädd? Haha..



Imorgon blir det mer bloggande, kommer vara mycket piggare då. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej! Gillar skarpt din blogg, jätte fin! Förresten gå in till oss för att se när vi busringer till Blondinbella, finns under katergori-> Blondinbella i höger kolumn, riktigt roligt!

2009-01-08 @ 12:39:17
URL: http://lyckligagranden.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ser ut som en djävul :P

2009-01-09 @ 02:59:29
Postat av: rebecka

haha.

2009-01-10 @ 19:45:58
URL: http://rousseur.blogg.se/
Postat av: anna

det är fan sant det som kenzakinza säger. eran blogg är bluff. det är klart att det äöt ni som komenteran de flesta av de komentarer ni får(utan länk som nästan alla är... och det är max tre per inlägg.

2009-01-11 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0