Mina favoriter


Tv program
One Tree Hill -
Helt klart nummer ett!  Avsnitten är jättesega på att komma ut och jag blir helt galen!
Gossip Girl - Det slutar aldrig bli spännande, det händer saker hela tiden. Skvaller hit och rykten dit - just the way the girls like it.
Hemsökta hus  - Jag och älsklingen brukar ligga och kolla på det och vara livrädda haha, fast äsklingen är mycket räddare än mig han ska alltid ligga innerst när vi kollar på läskiga saker.  När programmet är slut vågar vi knappt röra på oss haha.

Filmer
Pulp fiction - Har aldrig riktigt vetat varför jag tycker om filmen så mycket, men den är riktigt grym!
Pearl Harbour - Jag älskar kärleksfilmer. Jag gråter floder när jag ser den.
Stand by me - En klassiker jag kan kolla på om och om igen!

Mat
McDonalds -
First comes first! Tröttnar aldrig, alltid lika gott. Fast jag måste sluta äta det så mycket
Renskavsgryta - Min mamma gör den godaste!
Biffstroganoff - Mums! Helt underbart gott..

Dryck
Schweppes russchian -
Kan dricka det hela dagen låång, dricker det till och med just nu
Coca cola - Var förut min nummer 1 men har nu trillat ner till andraplats.
Sprite - Är gott även fast den är avslagen

Skådespelare
Jim Carrey -
Ace Ventura, Bruce Almighty, Yes Man, behöver jag säga mer?
Sophia Bush - Hon är en riktigt grym skådespelare, det finns ingen som är så vacker som hon när hon gråter
George Clooney - Han är 47 och fortfarande lika snygg! (Älskling jag tycker att du är tusen gånger finare så att du vet) Alla filmer han är med i är bra!

Här är George Clooney i nya filmen Burn after reading. Han får skägg att vara snyggt!  Visst håller ni med? ;)



Artister
Rihanna -
Alla hennes låtar är grymma och man tröttnar aldrig på dom. Själv har jag Disturbia och Rehab som favoriter just nu!
Veronica Maggio - Svensk musik kan vara riktigt grym ibland! Veronica är en favorit, om ni inte hört hennes musik lyssna på låtarna Måndagsbarn, 17 år och Dumpa mig.
The Dream - Man blir beroende av hans sköna RnB låtar. Låten Nikki och I luv your girl är bäst!

Har ni kanske samma favoriter som jag? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste verkligen hålla med om att OTH och GG är toppen .. jag blir helt tokig över att behöva vänta en hel vecka på att få se vad som händer .. Har du inte kollat på 90210 och privileged ? för gillar du oth och gg är det ju nästan garanterat att du kommer bli helt frälst vid dom två med :o

2009-01-15 @ 02:28:54
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Hanna

oth kommer ju ut varje tisdag på:

www.piratebay.org :)

2009-01-17 @ 15:02:56
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0