Morgondagen

Nu är klockan strax efter 3, måste försöka sova! Börjar kl 9 imorgon och måste komma upp. Känner hur magen kurrar måste få i mig något, ska värma lite vatten också så att jag kan dricka mitt special örtté som min mamma har köpt. Det gör så att kroppen blir lugn och sansad, brukar ha sömnproblem vissa perioder och det hjälper att dricka det!

Imorgon klockan 18 ska jag och min älskling på förhandsvisningen av filmen Bröllopsduellen som Blogg.se har bjudit oss på! Ska bli kul :)

Så här ser min dag ut imorgon. Det är så skönt att vi inte har lektioner som är längre än 1 timme långa! När det har gått ca 50 minuter av lektionen känner jag alltid hur det börjar dra i benen.. Min älskling har vissa lektioner som är längre än 2 timmar.. usch



Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: victoria

Åh va mysigt med bio, ska se changeline eller vad den heter på lördag =)

2009-01-15 @ 17:11:34
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: hhhh

oj en komentar nu för tiden, när ni sluatat att skämma ut er ännu mer och komentera själva hahha

2009-01-15 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0