Sjuk

Tänkte skriva god morgon, men jag är nog den enda som inte har rest mig ur sängen förrän nu. Vaknade imorse och kunde inte svälja för att min hals var lika svullen som en tennisboll, gick upp endå och tänkte att det blir nog bättre med en kopp té. När jag reste mig upp kände jag hur ont jag hade i magen och hur jag var täppt i ena näsborren. Det kunde inte bli värre, mådde så jävla dåligt så jag bestämde mig för att avvakta och kanske åka lite senare till skolan ifall jag skulle må bättre då. Men jag mår inte bättre förrän nu, halsen är inte lika svullen för allt té jag druckit och jag är inte täppt länge för att jag har missbrukat nässpray. Men min mage gör så ont att jag knappt kan resa mig upp.. måste iallfall pallra mig iväg hem till min älskling och äta lite mat. Har inte ätit på hela dagen och mamma är ute med sina kompisar så hon kommer hem sent.

På fredagar i skolan har vi bara 1 timmes gym brevid fryshuset, så är jag hemma imorn så gör det inte så mycket. Sen får jag väl ligga hemma hela helgen också, inte så bra start på skolveckan!

Tur att jag precis har köpt nytt gott té så att jag kan njuta lite iallfall. Idag blev det mango/peach mums!



Bloggar om ett tag, kika in då för då kommer några intressanta saker som kanske berör just dig!

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

jobbigt att vara sjuk!

2009-01-08 @ 23:46:19
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Lollo

Krya på dig :)

2009-01-09 @ 02:54:59
Postat av: Karoline

Är också sjuk just nu :( Usch och fy för de kalla vädret!

2009-01-09 @ 02:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0