Veckans


Bloggar som går ut på att skriva om andra bloggar/bloggare - Kan man inte komma på någon annan idé till sin blogg än att tracka andras bloggar? Personer som har sånna bloggar har antingen dålig fantasi eller för mycket fritid!

Elaka människor - Elaka människor får stå med på listan den här gången igen (tyvär) för dom slutar aldrig excistera. Jag förstår inte heller vad folk vill komma med dom kommentarerna? Jag brukar skriva fina kommentarer till andra bloggare och när jag skickat kommentarer får jag ett litet lycko "adrenalinkick" i kroppen. För jag vet att när den här personen loggar in på sin blogg och ser att en okänd person har skivit något fint, kommer bli glad, och då blir jag också glad. Men dom personerna som lämnar något elakt, får dom likadant? Blir dom glada när andra blir ledsna eller tar illa upp? Det värsta är att dom flesta inte vet vilka det är som skriver kommentarerna, det är riktigt skrämmande. Fast jag vet vilka det är som har skivit kommentarerna till mig (genom ett IP program), vissa känner jag inte och andra känner jag till. Men jag var valt att inte göra något mer än att tycka synd om dom personerna som har ansträngt sig för att försöka göra mig ledsen, som den endå inte har lyckats med. Jag skämms åt dom riktigt hårt och hoppas att dom sover riktigt dåligt om nätterna!


Amy Macdonald - This is the life - Har ni inte hört den låten så måste ni lyssna på den nu! Jag har alltid perioder när jag lyssnar på samma låt om om och igen tills jag tjatat ut den. Den här låten gör mig så himla glad! Tycker ni om den lika mycket som jag? Jag och älsklingen brukar hoppa och dansa till den! Youtubelänk till låten.

Termosmugg - Jag hinner aldrig dricka tét eller den varma chokladen jag gör på mornarna. Att kunna göra det i en termosmugg och ta med sig och dricka på vägen till skolan nu när det är så kallt ute är helt perfekt! Och jag som har 700 m till bussen, det kan inte bli bättre! Fast den termosmuggen som vi har hemma är jätteful med ett stort handtag så jag måste köpa en ny, bara att jag kommer aldrig ihåg att köpa det när jag väl är inne i stan eller i forum..

Tjejerna i min klass - Som jag sagt förut är min klass den stökigaste på skolan, men det gör ingenting med tanke på vilken underbar tjejgrupp vi är på skolan. Åh jag blir så glad när jag tänker på skolan imorn och att jag ska få träffa Johanna, Jessica, Fanny, Madde och Lina! Wiie :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

asså jag förstår precis vad du menar, varför tar man sig tid till och komentera elaka saker? gillar man ine blogge,besök inte den då! du är ju hur gullig och snäll som helst! ush hatar elaka människor

2009-01-07 @ 00:02:02
URL: http://olivya.blogg.se/
Postat av: Olivia

asså jag förstår precis vad du menar, varför tar man sig tid till och komentera elaka saker? gillar man ine blogge,besök inte den då! du är ju hur gullig och snäll som helst! ush hatar elaka människor

2009-01-07 @ 00:02:14
URL: http://olivya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0