Om helgen

Ligger i sängen med min älskling just nu och myser och äter massvis med godis! :) Nu ska jag självklart berätta om min helg

I fredags mötte jag upp Luisa och Tara i stan, vi fikade och snackade igenom allt för att uppdatera varann om vad som hänt under den tiden vi inte träffats. Det var riktigt mysigt, sen drog jag och Luisa hem till mig. Vi käkade god mat, snackade massa och jag tog kort på hennes mage som blivit såååå stor!

Det blev så sent så Luisa sov över också. Vi hann umgås jättemycket och det var riktigt skönt med tanke på att vi träffas så sällan :) Det är också därför jag inte uppdaterat något för att jag och Luisa tagit vara på allt tid!

Nova och Luisa med stora magen!



Jag pussar på Nova



Luisas stora och fina mage!
Hon fick reda på i torsdags att hon ska få en dotter :) Det är nu bara 3 månader kvar hihi. Dagens höjdpunkt var verkligen att jag både såg och kände bebisen sparka som en galning, det var helt sjukt coolt! Jag har döpt bebisen till Karate-Kid medans Luisa och hennes pojkvän klurar på ett annat namn!



Läs Luisas blogg här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0