Onsdag

Min älskling är och skriver prov i skolan just nu, han missade ett prov och omprovstiden i deras skola är kl 5.. sent tycker jag. Som tur är har jag just nu sällskap av lilla vovven Nova och snart kommer min brorsas flickvän hit ett tag också. Måste plugga idag, har prov i litteraturhistoria på måndag och jag vet att jag inte kommer plugga så mycket i helgen så det är lika bra att jag sätter igång nu!

Var tvungen att ladda upp den här bilden haha tyckte den blev så rolig



Idag mår jag sådär, inte helt bra men det blir skola imorn endå. Hoppas ni tyckte att bilderna jag la upp tidigare var roliga haha, jag fick mig iallfall ett gott skratt när jag laddade upp dom! :)

Glömde skriva igår att min lillesyrra fyllde år! Hon är redan 12, men vi firade ju inte henne här för hon är i uruguay med min pappa. Jag vet att hon läser min blogg :) Så grattis syrran!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt bild!

2009-01-14 @ 17:43:05
Postat av: Athina

Kolla gärna in min blogg jag skriver en hel del om mode..

2009-01-14 @ 18:15:27
URL: http://thatsfashion.blogg.se/
Postat av: rosanna

elena, det är rosanna. jag undrar om du kan fixa min header på min nya blogg?

det skulle vara jätte snällt. du kan ju adda mig om du vill: Sweet[email protected]

2009-01-14 @ 20:23:15
Postat av: Cecilia Julin

du och mackan är verkligen jätte söta tillsammans :) du verkar vara en toppentjej!

2009-01-14 @ 22:05:35
URL: http://ceciliajulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0