Mackan och jag is back

Nu var det ett halvår sedan jag bloggade! Jag har läst igenom det mesta i bloggen och kan säga att mycket har förändrats. Mycket har hänt men jag ångrade aldrig att jag lade bloggen åt sidan. Ibland har jag jättestor lust att blogga och ibland inte så jag får se hur mycket jag skriver nu! Lämnar kvar alla gamla inlägg för de är alltid kul att kunna se tillbaka! Jag hade trotsallt ca 6000 läsare om dagen och vem vet några av er kanske kommer tillbaka!

Iallfall vad har hänt under den här tiden?

Min bästa vän fick en dotter den 3 Maj



Jag blev tilldelad ett stipendium på skolavslutningen för mina betyg



Jag och älsklingen firade 1 år tillsammans



Och nu väntar jag på att min 18 årsdag ska komma!

Kommentarer
Postat av: Fisan

Welcome Back :D <3

2009-07-25 @ 13:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0